همه‌ی ایران
دسته بندی

درج آگهی رایگان

درج آگهی رایگان

 باید کاری کنید که بتوانید تبلیغات خود را در دید گوگل قرار دهید. برای انجام این کار می توانید یک حساب کاربری گوگل بیزینس را برای خود ایجاد نموده و تبلیغات خود را به صورت رایگان در آن قرار دهید. 

پس از راه اندازی یک کسب و کار باید به فکر پیشرفت و رونق آن باشید، و آن را به مردم معرفی کنید بنابراین لازم است شروع به تبلیغات نمایید.

در واقع یکی از روش های موثر در افزایش خرید و فروش اینترنتی و افزایش تعداد مشتریان، تبلیغات می باشد. برای همه ی کسب و کارها چه کسب و کارهای آنلاین و چه کسب و کارهای غیر آنلاین برای موفق شدن و رسیدن به سود بالا باید تبلیغات را انجام دهید. روش های مختلفی برای تبلیغات مانند: چاپ بروشور و تراکت، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات در شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام، تبلیغات اینترنتی و ...  وجود دارد. در بین این تبلیغات، با توجه به این که بیشتر افراد در اینترنت حضور دارند تبلیغات اینترنتی بسیار موثرتر می باشد. با استفاده از روش تبلیغات اینترنتی می توانید کسب و کارتان را به همه ی افراد در اینترنت معرفی کنید و آنها را برای خرید خدمات خود تشویق نمایید. برای معرفی برند خود در اینترنت می توانید از دو روش تبلیغات پولی و تبلیغات رایگان استفاده نمایید. در این مقاله قصد داریم در مورد روش های درج درج تبلیغات و آگهی رایگان صحبت کنیم. . لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ثبت آگهی رایگان

برای معرفی محصولات و خدمات خود می توانید از سایت های آگهی رایگانی که در اینترنت وجود دارند استفاده نمایید. یکی از قدیمی ترین و کم هزینه ترین روش های معرفی خدمات و فروش محصولات و به طور کلی بازاریابی اینترنتی، معرفی خدمات و محصولات از طریق سایت های آگهی رایگان می باشد. بهتر است افرادی که تصمیم دارند تجارت و کسب درآمد را از طریق اینترنت شروع کنند، از خدمات این گونه سایت ها استفاده نمایند و خدمات یا محصولات خود را در سایت های درج آگهی رایگان ثبت کنند و آن ها را برای خرید خدمات خود تشویق نمایند. 

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یکی از بهترین مکان ها برای جذب مشتری، گوگل می باشد. موتور جست و جوی گوگل یکی از پر استفاده ترین موتورهای جست و جوگر در اینترنت است. در واقع در این موتور جست و جو روزانه بیش از دو میلیارد عمل جست و جو انجام می شود، با توجه به این موضوع ثبت آگهی رایگان در گوگل یکی از بهترین روش هاست که می تواند به کسب و کارها کمک کند. بهتر است به موضوع سئو و بهینه سازی سایت خود اهمیت بیشتری بدهید، با توجه به این موضوع که افراد پس از جست و جو به محل تبلیغات رایگان در گوگل مراجعه می کنند در صورتی که سایت شما از سئوی بالایی برخوردار باشد در صفحه ی اول نتایج گوگل به کاربران نمایش داده می شود، و این باعث می شود مخاطبان به سایت شما مراجعه نمایند و تعداد مشتریان شما بیشتر شود.

نحوه ی انجام تبلیغات رایگان در گوگل

شما می توانید مدیریت تبلیغات را خودتان بر عهده بگیرید و یا اینکه برای تبلیغات از شرکت های تبلیغاتی کمک بگیرید. یکی از روش های تبلیغات در اینترنت، روش درج آگهی رایگان در سایت های معتبر می باشد.. بهترین روش تبلیغات برای افرادی که به تازگی کسب و کاری را شروع کرده اند و یا قصد راه اندازی شغلی را دارند معرفی محصولات و خدمات خود، ثبت تبلیغات رایگان در گوگل است. آگهی در گوگل ابزاری آنلاین است که به ارائه ی خدمات و معرفی محصولات می پردازد. در گوگل توسط کلمات کلیدی که کاربران سرچ می کنند آگهی پخش می شود. در واقع ثبت آگهی در گوگل به وسیله ی لینک ارائه می شود که با کلیک کاربر بر روی آن به سایت مورد نظر هدایت می شود.

روش های تبلیغات رایگان در گوگل

  1. ساخت یک حساب اکانت گوگل به صورت رایگان

       2. رسیدن به درجات بالا در جست و جوی طبیعی:

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در برند سازی نام تجاری شما تاثیر گذار است و باعث می شود تبلیغات شما در رتبه ی بالایی در جست و جوی گوگل قرار گیرد. زمانی که به صورت آنلاین در وب سایت خود آگهی های تبلیغاتی را نشر می دهید، موتور جست و جوی گوگل سایت و نام تجاری شما را جست و جو می کند و آگهی تبلیغاتی مربوط به شما را نمایش می دهد. در صورتی که سایت شما بهینه سازی شده باشد با جست و جوی کلمات کلیدی مربوط به کسب و کارتان، سایت شما نمایش داده می شود.

در ادامه مزیت های تبلیغات رایگان در گوگل را بیان می کنیم:

  • نمایش دادن تبلیغات به صورت همیشگی در صفحه ی اول گوگل: در روش تبلیغات رایگان در گوگل هنگامی که مشخص می کنید که تبلیغات شمادر صفحه ی اول گوگل و در قسمت بالای صفحه نشان داده شوند، این کار به صورت دائمی انجام می شود.
  • قابلیت قرار دادن تبلیغات به صورت متن: در روش تبلیغات در گوگل می توانید متنی را با استفاده از کلمات کلیدی تهیه نمایید و در صفحه ی گوگل قرار دهید.
  • دارای سرعت بالا در نمایش تبلیغات: زمانی که اقدام به ثبت آگهی در گوگل می کنید می توانید مشخص نمایید که در همان لحظه بعد از ثبت، آگهی تبلیغاتی شما نمایش داده شود که این سرعت عمل گوگل را نشان می دهد.
  • قابلیت ایجاد صفحه ی مشخص برای تبلیغات: تبلیغ در گوگل به صورت لینک می باشد که کلیک کاربر بر روی لینک تبلیغاتی باعث می شود کاربر به سایت مورد نظر هدایت شود.
  • تعیین کردن مدت زمان مشخص برای تبلیغات: یکی از قابلیت های انجام تبلیغات در گوگل مشخص نمودن زمان دقیق انتشار تبلیغ می باشد.
  • مشخص نمودن هزینه در تبلیغات و کلیک بر روی آن: با استفاده از کلمات کلیدی مختلف برای تبلیغات می توانید هزینه ی تبلیغات را مشخص نمایید.
  • مشخص نمودن حداکثر هزینه به صورت روزانه: در گوگل می توانید هزینه ی تبلیغات را کنترل نمایید و می توانید معلوم کنید که بر روی تبلیغات شما چند بار کلیک شده است.

معرفی روش های تبلیغات رایگان در اینترنت

برای انجام تبلیغات به صورت رایگان در اینترنت روش ها مختلفی وجود دارد. در این قسمت قصد داریم این روش ها را بیان کنیم.

  • تبلیغات در وب سایت های ثبت آگهی: یکی از روش های ساده و رایگان، تبلیغات در سایت های ثبت آگهی می باشد. سایت های آگهی زیادی وجود دارند که می توانید در آن ها کار تبلیغات را انجام دهید.
  • تولید محتوای مناسب و استاندارد: یکی از روش ها برای افزایش درآمد تولید محتوای بهینه می باشد. می توانید در هر فضایی از جمله در سای یا شبکه های اجتماعی اقدام به تولید محتوای مناسب نمایید. با استفاده از تولید محتوا می توانید نظر کاربران زیادی را به وب سایت خود جلب نمایید و از این طریق سایت و محصولات خود را به آنها معرفی نمایید. با استفاده از این روش که کاملا رایگان می باشد می توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.
  • فعالیت در شبکه های مجازی: این روش نیز رایگان می باشد در واقع با استفاده از این روش می توانید تبلیغات و آگهی های مجازی را به صورت رایگان انجام دهید. با فعالیت منظم و مداوم در شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام می توانید بعد از مدتی دنبال کننده های زیادی را به دست آورید.
  • روش استفاده از گوگل مپ: یکی از ویژگی های خوب و پر طرفدار در گوگل ثبت کسب و کار در نقشه ی گوگل می باشد. با استفاده از این روش زمانی که کاربران محدوده ی مورد نظر شما را می بینند کسب و کار شما هم ظاهر می شود علاوه بر این در نتایج گوگل ممکن است در صفحه ی اول نمایش داده شوید.
  • تبلیغات ایمیلی: یکی از بهترین روش های تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ روش تبلیغات ایمیلی می باشد. با استفاده از این روش که کاملا رایگان می باشد می توانید پیشنهادات ویژه را در قالب ایمیل برای مشتریان خود ارسال نمایید و با این کار باعث خرید مجدد آنها از سایت شوید.
  • تبلیغات ویدیویی: یکی دیگر از راه ها برای افزایش تعداد بازدید کنندگان و مشتریان تولید محتوا به صورت ویدیو و انتشار آن در سایت های ویدیویی می باشد. یکی از ویژگی های مثبت سایت های ویدیویی این است که در نتایج اولیه ی گوگل نمایش داده می شوند این باعث می شود احتمال این که تعداد بازدید کنندگان ویدیوی شما بالا رود افزایش یاید.

معرفی خدمات ریپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی نوعی متن برای معرفی محصولات یا خدمات و یا برای معرفی ویژگی شغل ها می باشد. لازم است متن رپورتاژ در یک سری از سایت های پر بازدید خبری و یا مرتبط با کسب و کارتان درج شود. متن رپورتاژ باید دارای یک سری از کلمات کلیدی دارای لینک هدایت کننده به سمت سایت شما باشد. رپورتاژ بر روی سئوی سایت بسیار تاثیر گذار است. یکی از بهترین روش ها برای دریافت بک لینک دائمی روش درج آگهی رپورتاژ می باشد. 

انتشار آگهی رایگان در اینترنت

انتشار آگهی رایگان برای کسب و کارها در اینترنت بسیار مفید می باشد. با توجه به رقابتی که امروزه بین کسب و کارها در بازار وجود دارد مهم ترین اصل درآمد زایی انجام تبلیغ رایگان و انتشار آگهی برای جذب مشتری می باشد. در گذشته تبلیغات و ثبت آگهی با صرف هزینه های بالا انجام می گرفت، اما امروزه افراد می توانند کسب و کار خود را با استفاده از ثبت آگهی رایگان در اینترنت و سایت های پر بازدید  رونق دهند.

تعریف بک لینک و تاثیر آن بر روی سئوی سایت

بک لینک، لینک ورودی به وب سایت شما از دیگر سایت ها می باشد. به عبارت دیگر زمانی که آدرس صفحه ی وب سایت شما در یک سایت دیگر قرار داده می شود به گونه ای که با کلیک بر روی آن کاربر وارد سایت شما می شود، می گوییم یک بک لینک است. بک لینک تاثیر زیادی در افزایش رتبه ی سایت و بهبود سئوی خارجی دارد. تهیه ی بک لینک از سایت های با کیفیت که دارای رتبه ی مناسبی در موتورهای جست و جو هستند و همچنین دریافت بک لینک از سایت هایی که دارای محتوای مرتبط با محتوای سایت شما هستند باعث افزایش رتبه ی وب سایتتان در موتورهای جست و جو می شود. در واقع هدف از بک لینک هدایت مخاطبان از سایت های دیگر به سایت شما می باشد. بک لینک ها باعث افزایش سرعت جست و جو و رسیدن ربات های موتورهای جست و جو به سایت شما می شود. بنابراین برای زودتر ایندکس شدن سایتتان بهتر است از بک لینک استفاده نمایید. نکته ای که برای قرار دادن بک لینک در ساییتان به منظور بهبود رتبه ی سایت باید به آن توجه نمایید کیفیت بک لینک می باشدبنابراین تعداد بک لینک اهمیت چندانی ندارد و این کیفیت بک لینک است که در صورت بالا بودن باعث افزایش رتبه ی سایت در موترهای جست و جو می شود. در ادامه انواع بک لینک بیان می شود.

بک لینک فالو

لینک های از نوع فالو به گونه ای هستند که با بررسی شدن توسط ربات ها یا موتورهای جست و جو از طریق این نوع لینک ها اعتبار صفحه نیز منتقل می شود. 

بک لینک نوفالو

این نوع بک لینک ها بر عکس بک لینک های فالو عمل می کنند و اعتبار صفحه را منتقل نمی کنند.

خرید بک لینک یا استفاده از بک لینک رایگان

همچنین شما می توانید اقدام به خرید بک لینک نمایید. اما باید بگویم که این کار یعنی خرید بک لینک از نظر گوگل جریمه محسوب می شود و هر وب سایتی که برای بهبود رتبه ی سایت خود و افزایش مشتری بک لینک خریداری نماید باید جریمه ی سنگینی را بپردازد. اما استفاده از بک لینک رایگان روشی است که بسیاری از افراد برای افزایش رتبه ی سایت خود از آن استفاده می کنند. استفاده از بک لینک رایکان نوعی روش هوشمندانه برای افزایش رتبه ی سایت در گوگل می باشد. شما می توانید از بک لینک دائمی نیز استفاده نمایید این گونه بک لینک ها نیازی به تمدید شدن ندارند وحذف هم نمی شوند. فقط در صورت خرید بک لینک های اعتباری باید هر ماه آنها را تمدید نمایید. در غیر این صورت همه ی لینک های ایجاد شده حذف می شوند. اما خرید بک لینک های دائمی نیازی به تمدید ندارند. بنابرایم بک لینک های دائمی بهتر از بک لینک های اعتباری می باشند.

روش های دریافت بک لینک رایگان

در ادامه برخی از روش های دریافت بک لینک رایگان را بیان می کنیم:

ارسال پست مهمان: یکی از روش های دریافت بک لینک رایگان پست مهمان می باشد. در این روش شما یک پست اختصاصی و با کیفیت را به صورت رایگان در سایت دیگری قرار می دهید که به سئوی آن سایت کمک نماید و لینک از آن سایت به سایت خود دریافت نمایید.  

تولید محتوا: با استفاده از تولید محتوای با کیفیت می توانید سایت خود را به یک منبع آموزشی یا خبری تبدیل نمایید و باعث محبوب شدن در بین کاربرانو گوگل شوید. در صورتی که محتوای سایت شما قوی باشد با به اشتراک گذاشتن مطالب شما در سایت های دیگر به راحتی بک لینک رایگان دریافت می کنید. 

فعالیت در شبکه های اجتماعی: با اشتراک گذاری مطالب سایتتان در شبکه های اجتماعی باعث دریافت بک لینک رایگان به سایتتان می شوید. نکته ی مهمی که باید آن را رعایت کنید این است که سعی کنید محتوای با کیفیت و ارزشمندی را تولید نمایید تا افراد آن ها را به اشتراک بگذارند.

سخن پایانی

در این مقاله درباره ی روش های درج آگهی رایگان صحبت کردیم، همانطور که گفته شد یک کسب و کار برای موفق شدن نیاز به تبلیغات و جذب مشتری دارد بنابراین درج آگهی لازمه ی شناخته شدن کسب و کارها می باشد. شما می توانید مشخصات کسب و کار خود را که می تواند شامل نام، آدرس و شماره تلفن باشد، به صورت رایگان در سایت ما به نشانی (www.addressdan.ir) ثبت نمایید. این کار باعث می شود در نتیجه ی جست و جوی افراد در ارتباط با کسب و کار شما، نام و مشخصات کار شما نمایش داده شود و بر تعداد مشتری هایتان افزوده شود.

اشتراک گذاری