همه‌ی ایران
دسته بندی

جدید ترین روش های تبلیغات

جدید ترین روش های تبلیغات

تبلیغات یکی از عوامل کلیدی در موفقیت هر کسب و کار است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییرات رو به روی در دنیای تبلیغات، شما نیاز دارید که با جدیدترین روش های تبلیغات آشنا شوید تا بتوانید کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنید. در این مقاله، ما به بررسی جدیدترین روش های تبلیغات پرداخته و به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید از این روش ها بهره‌برداری کنید تا کسب و کار خود را به موفقیت برسانید.

بهترین راه برای تبلیغ کسب و کار خود

1. تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی

تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی یکی از جدیدترین و موثرترین روش های تبلیغات است. شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر به شما امکان می‌دهند تا با مخاطبان خود در تعامل باشید و محصولات یا خدمات خود را معرفی کنید. با توجه به اینکه اکثر کاربران (نزدیک به 70 درصد) از موبایل های هوشمند استفاده می کنند و بیشترین کاربرد را شبکه های اجتماعی بین کاربران دارند، در نتیجه یکی از بهترین محل ها برای انجام تبلیغات شبکه های اجتماعی می باشند که می توانند به کسب و کار شما بازدید خوبی بدهند. بنابراین داشتن فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند به رشد و افزایش بازدید و در نتیجه افزایش مشتری برای کسب و کار شما کمک کند.

2. تبلیغات ویدئویی - جذابیت بیشتر با ویدئو

تبلیغات ویدئویی نیز یکی از روش های موثر تبلیغاتی است. با ایجاد ویدئوهای جذاب و خلاقانه می‌توانید مخاطبان خود را جلب کرده و محصول یا خدمات خود را به نمایش بگذارید. برا اساس مطالعات انجام شده، فایل ها و تبلیغات ویدئویی جدابیت و بازدهی بیشتری نسبت به تبلیغات متنی دارند و کاربران با ویئدو ارتباط بهتری را می توانند برقرار کنند. همچنین میزان مفاهیمی که قابل انتقال هستند در ویدئو بیشتر می باشد و شما می توانید در زمان کمتری موارد و تبلیغات بیشتری را به افراد معرفی کنید.

3. تبلیغات متنی - کلماتی که تاثیرگذارند

با وجود اینکه متن جز ابتدایی ترین روش های تبلیغاتی و راه های ارتباطی با مخاطبین می باشد ولی تبلیغات متنی همچنان یکی از جدیدترین روش های تبلیغات محسوب می‌شود. با استفاده از کلمات قوی و متناسب با مخاطبان، می‌توانید پیام خود را به بهترین شکل منتقل کنید. متن های جذاب و تولید محتوای جذاب می تواند بازدهی تبلیغات شما را چند برابر نماید. همچنین طبق تجربه افراد ابتدا متن های تبلیغاتی را مطالعه می کنند و اگر متن تبلیغاتی شما جذاب  باشد سپس ویدئو مورد نظر درون متن را مشاهده می کنند. همچنین تبلیغات از طریق متن و ترکیب آن با ویدئو می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

4. تبلیغات تلویزیونی - استفاده از قدرت تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات تلویزیونی همچنان یکی از موثرترین روش های تبلیغات است. با انتخاب شبکه‌ها و برنامه‌های مناسب، می‌توانید به مخاطبان گسترده‌تری دسترسی پیدا کنید. تعداد مخاطبین تبلیغات تلویزیونی از همه نوع تبلیغات بیشتر می باشد و بعد از گذشت سالها از این روش همچنان مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که تبلیغات تلویزیونی هزینه زیادی دارد ولی در مدت کوتاهی می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند ولی همچنان می بایست تبلیغات های دیگر را نیز در کنار این روش داشته باشید زیرا تبلیغات تلویزیون با اینکه سرعت بالایی برای رشد کسب و کار شما دارند ولی طول عمر کمی دارد و نیاز به انجام سایر فعالیت های تبلیغاتی همانند سئو می باشد که طول عمر خوبی دارند.

5. تبلیغات محتوا - ارائه ارزش افزوده

تبلیغات محتوا به معنای ارائه محتوای مفید و ارزشمند به مخاطبان بدون اشاره مستقیم به محصول یا خدمات شما است. این روش به شما اجازه می‌دهد تا اعتماد مخاطبان خود را جلب کرده و سپس به تبلیغ کسب و کار خود بپردازید. برای کسب و کار خود یک وب سایت داشته باشید تا بتوانید برای کسب و کار و معرفی آن مطالب خوب و ارزشمندی تولید نماید.

6. تبلیغات موبایل - در دسترسی مخاطبان

همانطور که گفته شد امروزه موبایل ها یک بخش مهم از زندگی افراد شده اند که زندگی بدون داشتن گوشی های هوشمند سخت به نظر می رسید. با توجه به استفاده گسترده از تلفن‌های همراه، تبلیغات موبایل یکی از جدیدترین روش های تبلیغات محسوب می‌شود. این روش به شما امکان می‌دهد تا به مخاطبان در هر زمان و هر مکان دسترسی پیدا کنید. یکی از این روش های تبلیغاتی، ارسال پیامک های تبلیغاتی برای مخاطبین می باشد. البته باید به این نکته توجه داشت که با توجه به استفاده زیاد از این نوع تبلیغات، اپراتور ها اکثر تبلیغات به این روش را به فهرست سیاه ارسال می کنند و به دست کاربران نمی رسند. بنابراین می بایست از شماره های خدماتی استفاده کنید و همچنین برای داشتن بازدهی بیشتر در این نوع تبلیغات، بهتر است تبلیغات خود را برای بازار هدف مشخصی ارسال نمایید، برای مثال اگر کار شما فروش لوازم تحریر می باشد، بهتر این است که پیامک شما به دانش آموزان یا دانشجویان برسد و آن هم در فصلی که بیشتر به محصولات شما نیاز دارند همانند ماه مهر که مدارس و دانشگاه ها شروع می شوند یا ماه قبل از آن.

 

7. تبلیغات ایمیلی - ارتباط مداوم با مخاطبان

تبلیغات ایمیلی به شما امکان می‌دهد تا به صورت مداوم با مخاطبان خود در ارتباط باشید. با ارسال اخبار، پیشنهادات و اطلاعیه‌ها می‌توانید به مخاطبان خود یادآوری کنید که کسب و کار شما وجود دارد.  البته این نوع تبلیغات از روش های دیگر بازدهی کمتری دارد ولی در وب سایت ها همچنان استفاده می شود و برای ارسال اطلاع رسانی ها از این روش نیز استفاده می شود.

8. تبلیغات تحت محتوا - تطبیق با محتوای موجود

تبلیغات تحت محتوا به معنای قرار دادن تبلیغات در میان محتوای موجود در وب‌سایت‌ها یا وبلاگ‌هاست. این روش این امکان را به شما می‌دهد تا تبلیغات خود را به محتوای مرتبطی متصل کنید تا به خوانندگان بیشتری دسترسی پیدا کنید. این روش در محتوا های پربازدید انجام می شود. فرض کنید که یک خبر همانند خبر تاریخ شروع جام جهانی را ایجاد می کنید و این خبر بازدید زیادی پیدا می کند، حال می توانید محصولات  و خدمات خود را در بین قسمت های مختلف این خبر قرار دهید تا به این روش بتوانید محصولات و خدمات خود را به افراد زیادی معرفی نمایید.

9. تبلیغات مخاطبان محلی - جلب مشتریان محلی

برخی از کسب و کارها به صورت محلی کار می کنند و نمی توانند به محله های دورتر یا شهرهای دیگر خدمات بدهند، همانند رستوران ها، نانوایی ها و ...، اگر کسب و کار شما به مشتریان محلی خود وابسته است، تبلیغات مخاطبان محلی یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی برای شماست. این روش به شما این امکان را می‌دهد تا به مخاطبان خود در منطقه خود نزدیک‌تر دسترسی پیدا کنید. یکی از روش های تبلیغات محلی که هنوز هم مورد استفاده کسب وکار ها قرار می گیرد، پخش تراکت های تبلیغاتی می باشد که می تواند برای شناختن کسب و کار شما به افراد درون محله شما مورد استفاده قرار گیرد. همچنین تابلو های تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

10. تبلیغات نمایشی - تبلیغات با بنرها

تبلیغات نمایشی به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از بنرها و تصاویر بزرگ تبلیغاتی، به چشم افراد بیشتری بیافتید. این روش معمولاً در وب‌سایت‌ها و برنامه‌های موبایل به کار می‌رود. بنر می تواند کوچک باشد و در جلوی مغازه یا محل کار نصب شود و یا می تواند به صورت بیلورد ها باشد در پل های هوایی و مکان های دیگر قرار می گیرند. هزینه این نوع تبلیغات بسته به اندازه بنر و جایگاه آن متفاوت می باشد.

11. تبلیغات ترکیبی - ترکیب مختلف روش‌ها

با توجه به پیچیدگی بازار تبلیغات، اغلب بهترین راه برای تبلیغ کسب و کار شما استفاده از ترکیب مختلف روش‌هاست. این روش به شما این امکان را می‌دهد تا به بهترین شکل با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. بهترین راه استفاده از روش ترکیبی می باشد زیرا در این نوع شما از همه روش ها با هم و در کنار هم استفاده می کنید و با این روش بیشترین و بهترین بازدهی را خواهید داشت. شما می توانید دو یا سه و یا همه روشها را با هم انجام دهید.

12. تبلیغات توصیه‌ای

تبلیغات توصیه‌ای به شما این امکان را می‌دهد تا از تأثیر تاثیرگذاران و توصیه‌های آن‌ها برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید. با همکاری با افرادی که در صنعت شما تأثیرگذار هستند، می‌توانید به مخاطبان خود پیام دهید. بیزینس من هایی وجود دارد که کار آنها افزایش کاربر و مشتری برای کسب و کار ها هستند که شما می توانید از راهنمایی ها و توصیه های آنها استفاده نمایید.

13. تبلیغات تراکنشی - تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه

تبلیغات تراکنشی به معنای ارائه تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه و کدهای تخفیف به مخاطبان است. این روش می‌تواند مخاطبان را به خرید واقعی ترغیب کند. ارائه تخفیف همیشه برای مشتریها جذاب می باشد و امروز در کشور ما گرفتن تخفیف جز فرهنگ مردم شده و حتی افرادی که از وضع مالی خوبی برخوردار هستند از فروشنده ها درخواست تخفیف می کنند و این موضوع نه تنها اشتباه نیست بلکه امروزه جزئی از کسب و کار ها شده است. شما می توانید تخفیف های مناسبتی و فصلی ایجاد نمایید و به این صورت مشتری های بیشتری را جذب نماید.

14. تبلیغات اجتماعی مسئولیتی - حمایت از مسائل اجتماعی

تبلیغات اجتماعی مسئولیتی به شما این امکان را می‌دهد تا از مسائل اجتماعی حمایت کنید و به مخاطبان نشان دهید که کسب و کار شما مسئولیت اجتماعی دارد. برای مثال در ماه مهر که شروع مدارس می باشد، بعضی از فروشندگان لوازم تحریر برای دانش آموزان کمتر برخوردار، تخفیف های ویژه و یا حتی رایگان محصولات و خدمات خود را ارائه می دهند.

15. تبلیغات ایمنی و امنیت - اعتماد مخاطبان را جلب کنید

تبلیغات ایمنی و امنیت به معنای تأکید بر اهمیت امنیت معاملات و انتقال اطلاعات به مخاطبان است. این روش می‌تواند به افزایش اعتماد مخاطبان به کسب و کار شما کمک کند.

اشتراک گذاری