همه‌ی ایران
دسته بندی

ثبت آگهی استخدام رایگان

ثبت آگهی استخدام رایگان

 

با توجه به پیشرفت بشر و دسترسی همه به اینترنت، بسیاری از کارها راحت تر قابل انجام شده است به گونه ای که افراد به جای خارج شدن از منزل و رفتن به انواع فروشگاه، برای بررسی کالایی که می خواهند خریداری نمایند، در خانه و با جست و جو در اینترنت و گشتن در سایت های فروشگاهی مختلف این کار را انجام می دهند. بنابراین استفاده از اینترنت بسیاری از کارها را برای مردم راحت تر نموده است. و به راحتی می توانند کالای مد نظر خود را با دقایقی جست و جو در اینترنت بیابند و با پرداخت هزینه از درگاه موجود در سایت مد نظر، کالا را سفارش دهند. علاوه بر این شرکت ها می توانند آگهی های استخدام خود را در سایت های مخصوص ثبت آگهی، ثبت نمایند و افراد متقاضی و مناسب را بیابند. در این مقاله قصد داریم درباره ی روش های ثبت آگهی استخدام رایگان صحبت کنیم با ما همراه باشید.

روش های ثبت آگهی استخدام

بیشتر شرکت ها و افراد کارفرما تمایل دارند نیروی توانمند را در سازمان خود پیدا کرده و استخدام کنند. برای ثبت آگهی استخدام روش های رایگانی وجود دارد که به آن ها کمک می کند نیروی کار متخصص را در سازمان خود استخدام نمایند. امروزه با استفاده از روش های سنتی نمی توان رزومه های زیادی از طرف کارجویان دریافت نمود. در ادامه بهترین روش های انتشار آگهی استخدام را معرفی می کنیم.

  • درج آگهی استخدام در سایت های کاریابی: با توجه به این که سایت های کاریابی زیادی ساخته شده اند، استخدام نیروی انسانی نیز از این طریق برای کارفرمایان راحت تر شده است. بنابراین یکی از بهترین روش های استخدام و جذب کارجویان ثبت رایگان آگهی استخدام در سایت های کاریابی می باشد. شما می توانید اولین آگهی استخدام خود را به صورت رایگان در سایت های کاریابی ثبت نمایید و تعداد زیادی رزومه دریافت کرده و از میان آنها نیروهای مناسب را استخدام کنید. ثبت آگهی استخدام در سایت های کاریابی دارای مزایایی است که در زیر آن ها را بیان می کنیم:

آگهی استخدام شما توسط تعداد زیادی از کارجویان دیده می شود.

می توانید رزومه های ثبت شده ی زیادی را در بانک رزومه ی سایت های کاریابی مشاهده نمایید.

اولین آگهی خود را می توانید به صورت کاملا رایگان در سایت کاریابی ثبت نمایید.

در سایت های کاریابی کارجویان می توانند ارتباط موثری با کارفرما داشته باشند.

در سایت های کاریابی حقوق درخواستی کارجویان نیز قابل مشاهده می باشد.

  • انتشار آگهی استخدام در شبکه های مجازی: با توجه به این که افراد زمان زیادی را در شبکه های مجازی صرف می کنند می توانید موقعیت شغلی فعلی خود را برای جذب کارجویان در این شبکه ها نشر دهید.
  • انتشار آگهی استخدام در سایت رسمی شرکت: شما می توانید موقعیت شغل فعلی خود را به صورت رایگان در سایت رسمی شرکت انتشار دهید. بهترین راه برای ثبت آگهی استخدام رایگان این است که برای شرکت خود یک سایت رسمی طراحی نمایید این کار باعث جذب نیروی خوب و آشنا شدن مشتریان و مخاطبان با شما می شود.

امتیازهای آگهی استخدام رایگان در وب سایت های اینترنتی

یکی از روش های تبلیغات اینترنتی درج آگهی رایگان استخدام در وب سایت های رایگان می باشد. افرادی که دارای هر گونه کسب و کاری هستند می توانند برای گسترش و پیشرفت کار خود در وب سایت آدرس دان جهت درج آگهی استخدام و تبلیغات استفاده نمایند. در صورتی که شما بخواهید نیرویی ماهر و دارای تخصص را برای یک شغل در شرکت خود پیدا کنید کار راحتی نیست و نیاز به زمان زیاد و تحقیق و بررسی دارد ولی با استفاده از سایت ثبت آگهی رایگان به راحتی می توانید آگهی خود را درج نمایید.

بهترین روش برای ثبت آگهی استخدام

یکی از مهم ترین درخواست های هر شرکت استخدام افراد متخصص و دارای شرایط متناسب با فرصت های شغلی خود از طریق درج و ثبت آگهی می باشد. که این مسئله در صورت یافتن یک بستر مناسب امکن پذیر است. ثبت آگهی استخدام رایگان در وب سایت آدرس دان (Addressdan.ir) بستر مناسبی را برای ثبت آگهی های شما به صورت رایگان فراهم نموده است. امروزه تقریبا همه ی افراد در اینترنت به دنبال کار می گردند با توجه به این موضوع، درج و ثبت آگهی در وب سایت های کاریابی در یافتن افراد ماهر و متخصص بسیار موثر می باشد. 

در ادامه برخی از مزایای ثبت آگهی استخدام رایگان در وب سایت آدرس دان (addressdan.ir) را بیان می کنیم:

  • پیدا نمودن افراد متخصص و دارای شرایط برای فرصت های شغلی درج شده
  • قابلیت ثبت آگهی در هر زمانی به صورت 24 ساعته
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • دسترسی به تعداد زیادی از رزومه های متقاضیان و بررسی آن ها
  • انتشار آگهی استخدام به صورت کاملا رایگان
  • راحت بودن انجام ثبت آگهی
  • جست و جوی راحت و سریع فرصت های شغلی ایجاد شده به کمک فیلترهایی مانند عنوان شغل، مکان و ...

نکات لازم برای نوشتن آگهی استخدام

امروزه یکی از بهترین روش ها برای ارائه ی آگهی استخدام و پیدا نمودن شغل استفاده از کانال های کاریابی و پلتفرم های آنلاین استخدام می باشد. کارفرمایان برای درج آگهی در این پلتفرم ها باید از روش های مناسبی استفاده نمایند و نکات لازم را رعایت کنند. تا بتوانند زودتر افراد مورد نظر خود را پیدا کرده و اسنخدام نمایند. به عنوان یک کارفرما نکته ی مهمی که باید به آن توجه نمایید این است که افراد را با توجه به برنامه ریزی مربوط به آینده ی سازمان استخدام کنید. با توجه به این موضوع باید استراتژی ها و برنامه های مربوط به آینده ی سازمان خود را بدانید. در ادامه نکات مهم مربوط به نحوه ی نوشتن آگهی استخدام را بیان می کنیم:

  • جذابیت آگهی شغلی: بهتر است در طراحی آگهی استخدام تمام ویژگی های کار اعم از جذابیت ها و سختی های آن را مطرح نمایید در این صورت بعدا به مشکل بر نمی خورید و افرادی که همه ی شرایط کاری سازمان شما را می پذیرند اقدام به ارسال رزومه برای شما می کنند.  
  • کامل بودن آگهی استخدامی: در صورتی که یک آگهی استخدامی ناقص باشد افراد کمتری برای آن آگهی رزومه ارسال می کنند علاوه بر این در صورتی که در آگهی استخدامی برای یک جایگاه شغلی داشتن مهارت های زیادی را درج نمایید افرادی که برخی از مهارت ها را ندارند دیگر برای شما رزومه ارسال نمی کنند. این نیز باعث کاهش رزومه های ارسالی به آگهی شغلی مربوط به سازمان شما می شود.
  • مشخص نمودن نحوه ی همکاری: بهتر است در آگهی استخدام خود نحوه ی پاره وقت یا تمام وقت بودن ساعات کاری را مشخص نمایید. در صورتی که مدت زمان کاری را در آگهی به صورت تمام وقت درج کنید رزومه های کمتری برای شما ارسال می شود. زیرا ممکن است بسیاری از کارجویان دانشجو باشند و نتوانند به صورت تمام وقت برای شما کار کنند و تمایل داشته باشند به صورت پاره وقت و یا دورکاری فعالیت نمایند. بنابراین بهتر است شرایط کار به صورت پاره وقت و یا دورکاری را در آگهی استخدام خود قرار دهید. 
  • داشتن برنامه های آموزشی و تعریف آگهی کارآموزی: ممکن است افرادی که برای شرکت یا سازمان شما رزومه ارسال می کنند و تمایل به همکاری با شما را دارند، دانشجو باشند و یا تازه فارغ التحصیل شده باشند و دارای سابقه ی کاری نباشند. بهتر است این افراد را برای جایگاه های شغلی پایین تر استخدام نمایید و برنامه های آموزشی در اختیار آن ها قرار دهید. فرصت های کارآموزی همراه با آموزش برای کارجویان بسیار جذاب می باشد.
  • درج میزان حقوق در آگهی استخدام: بهتر است کارفرمایان محدوده ی میزان حقوق را در آگهی اعلام نمایند. زیرا اکثر افراد دنبال کار علاقمندند بدانند چه میزان حقوق برای هر کاری در نظر گرفته شده است. علاوه بر این بهتر است حقوق را با توجه به میزان توانمندی های کارجو تعیین نمایید. بهترین روش برای یافتن نیروی مناسب درنظر گرفتن میزان حقوق به صورت عادلانه می باشد.
  • ارائه ی اطلاعات کامل درباره ی شرکت: 
    بیشتر افرادی که دنبال کار هستند تمایل دارند قبل از اینکه رزومه ی هود را برای یک آگهی ارسال کنند، اطلاعاتی مانند: محل شرکت، حوزه ی کاری، تعداد کارکنان شرکت و ... داشته باشند. بنابراین بهتر است این گونه اطلاعات را در اختیار کارجویان قرار دهید.

سامانه ثبت نام آگهی استخدام رایگان

افرادی که به عنوان کارفرما در شرکت ها و یا سازمان ها فعالیت می کنند برای انجام کارهای پروژه ای به استخدام نیروی انسانی نیاز دارند. از آنجایی که عضویت و درج آگهی در سامانه های کاریابی با پرداخت هزینه همراه است و در صورتی که از وب سایت های غیر تخصصی برای ثبت آگهی استفاده نمایید گاهی اوقات لازم است برای دیده شدن هزینه پرداخت نماید زیرا حجم آگهی ها در این نوع سایت ها زیاد است. ثبت آگهی استخدام به صورت رایگان در وب سایت آدرس دان برای همه ی افراد کارفرما امکان پذیر می باشد.

آگهی استخدام بروز

همه ی شرکت های دولتی و خصوصی می توانند در سایت (addressdan.ir) اقدام به درج آگهی استخدام رایگان نمایند. براین اساس کارفرمایان با بررسی رزومه های ثبت شده در وب سایت به راحتی می توانند نیروی مورد نظر خود را بیابند. همچنین با قرار دادن اطلاعات بروز شده در اختیار کارجویان، آن ها نیز با صرف زمان کمی می توانند شغل مناسب خود را بیابند. آگهی هایی که تازه تر ثبت می شوند احتمال موفق شدنشان بیشتر است بنابراین در سایت ثبت آگهی رایگان می توانید هر زمان که تمایل داشتید آگهی مربوط به خود را بروزرسانی نمایید.

 

سخن پایانی

در این مقاله در مورد ثبت آگهی استخدام رایگان صحبت نمودیم امیدوارم خواندن این مقاله برایتان مفید باشد. شما می توانید آگهی استخدام مربوط به کسب و کار خود را به صورت رایگان در وب سایت ما به نشانی (www.addressdan.ir) ثبت نمایید. سایت آدرس دان دارای سرچ قوی می باشد به این صورت که کارجویان با یک جست و جوی ساده به راحتی می توانند شغل مورد نظر خود را خیلی زود پیدا کنند. در وب سایت آدرس دان آگهی های درج شده ی مربوط به استخدام بر اساس عناوین شغلی، شهر محل کار، منطقه ی محل کار و ... به صورت مرتبط با زمینه ی فعالیت کارجویان قابل دسترس می باشد. با توجه به این ویژگی در وب سایت آدرس دان به راحتی و با توجه به مهارتی که دارید می توانید کار جست و جو را انجام دهید این ویژگی نیز باعث می شود شما سردرگم نشوید.

اشتراک گذاری